הילדים מתפרצים
ואתם לא יודעים איך להתמודד?
אתם מאבדים שליטה
ונסחפים אחר ההתנהגויות של הילדים?
מרגישים שאתם עומדים לאבד את הילדים
ולא יודעים איך לעצור את זה?

זה הזמן לבנות גשר לקשר!

גשר
לקשר

הקורס לחיבור רגשי
מחודש עם הילדים

בהנחית טל קבסה

עוזרת להורים לילדים עם קשיים
בוויסות החושי והרגשי,
מטפחת קשר מחודש מבוסס חמלה ובטחון,
ומחזירה את השלווה הביתה.

הילדים מתפרצים
ואתם לא יודעים איך להתמודד?
אתם מאבדים שליטה
ונסחפים אחר ההתנהגויות של הילדים?
מרגישים שאתם עומדים לאבד את הילדים
ולא יודעים איך לעצור את זה?

זה הזמן לבנות גשר לקשר!

גשר
לקשר

הקורס לחיבור רגשי
מחודש עם הילדים

בהנחית טל קבסה

עוזרת להורים לילדים עם קשיים
בוויסות החושי והרגשי,
מטפחת קשר מחודש מבוסס חמלה ובטחון,
ומחזירה את השלווה הביתה.

הורידו עכשיו בחינם את הקורס

חיבור רגשי מחודש
עם הילדים

כן טל , אני רוצה לבנות גשר לקשר
רשמי אותי לקורס משנה חיים

ילדים זה שמחה ילדים זה ברכה ולכם יש לב של זהב…”

הברירה הטבעית

ילדים זה שמחה ילדים זה ברכה ולכם יש לב של זהב…”

הברירה הטבעית

הורים יקרים, אני יודעת,
מהרגע שהילדים שלכם נולדו, אתם עושים הכל, פשוט הכל כדי לתת להם תחושה שהם אהובים ומוגנים.
אתכם מעניקים, תומכים, מכילים ומלמדים.
ולמרות זאת,
יש תחושה שמשהו לא טוב קורה להם בפנים…
הם מתפרצים, חווים התקפי זעם, מתנהגים בשתלטנות או תוקפנות, הם בוכים ללא הפסקה, נמנעים מלהתמודד, חווים תחושת פחד וחרדה.
ואתם, שמרגישים חסרי אונים אל מול ההתנהגויות, מוצאים את עצמכם שוב ושוב צועקים בלי הפסקה, מרגישים שאתם “מאבדים את זה” מול הילדים
ומעל לכל אלה – מרגישים דאגה גדולה וכאב.

אמאל’ה ואבאל’ה
 מה קורה פה?

האם גם אצלכם החיים בבית נראים ככה?

אם גם אתם מרגישים ככה…

יש לכם ילד עם קושי בוויסות החושי והרגשי,
ולכם מושג איך להתמודד עם זה.
אז אתם מנסים בדרך אחת,
ואח”כ בדרך אחרת
ושוב מנסים ומאבדים את זה לגמרי…
ואתם שולפים תגובות מהשרוול פשוט
כי אין לכם תכנית פעולה מסודרת.
וזה לא רק הקשר בינכם לבין הילד שנפגע,
גם הקשר הזוגי בינכם נפגע, היכולת לתת מענה לאחים,
ואתם מאבדים שליטה על העבודה ועל המשפחה שלכם.

הגיע הזמן להפסיק לשלוף מהשרוול

ולהתחיל לפעול בול!

אם גם אתם מרגישים ככה…

יש לכם ילד עם קושי בוויסות החושי והרגשי,
ולכם מושג איך להתמודד עם זה.
אז אתם מנסים בדרך אחת,
ואח”כ בדרך אחרת
ושוב מנסים ומאבדים את זה לגמרי…
ואתם שולפים תגובות מהשרוול פשוט
כי אין לכם תכנית פעולה מסודרת.
וזה לא רק הקשר בינכם לבין הילד שנפגע,
גם הקשר הזוגי בינכם נפגע, היכולת לתת מענה לאחים,
ואתם מאבדים שליטה על העבודה ועל המשפחה שלכם.

הגיע הזמן להפסיק לשלוף מהשרוול

ולהתחיל לפעול בול!

הי, אני ממש שמחה
שהגעתם לכאן!

תראו, אני יודעת שאתם עושים כל מה שאתם יכולים, ואני בטוחה שאתם שואלים את עצמכם – למה? אבל למה הם מתנהגים ככה?

 

אז אני רוצה לספר לכם שלהתנהגויות האלה יש מכנה משותף – קושי בוויסות החושי והרגשי.
וכדי לתת להם מענה, שגם ישפיע על ההתנהגויות וגם ילמד אותם ויסות- אתם צריכים קודם כל להבין מה הילדים אומרים בהתנהגות שלכם, ואח”כ לקבל כלים מותאמים.

 

כי רק עם הבנה וכלים מותאמים תוכלו לבנות מערכת יחסים טובה ואווירה נעימה המבוססים על שיתוף פעולה, אמון וכבוד.

הי, אני ממש שמחה
שהגעתם לכאן!

תראו, אני יודעת שאתם עושים כל מה שאתם יכולים, ואני בטוחה שאתם שואלים את עצמכם – למה? אבל למה הם מתנהגים ככה?

 

אז אני רוצה לספר לכם שלהתנהגויות האלה יש מכנה משותף – קושי בוויסות החושי והרגשי.
וכדי לתת להם מענה, שגם ישפיע על ההתנהגויות וגם ילמד אותם ויסות- אתם צריכים קודם כל להבין מה הילדים אומרים בהתנהגות שלכם, ואח”כ לקבל כלים מותאמים.

 

כי רק עם הבנה וכלים מותאמים תוכלו לבנות מערכת יחסים טובה ואווירה נעימה המבוססים על שיתוף פעולה, אמון וכבוד.

קחו נשימה עמוקה

ובואו נבין מה זה בכלל קושי
בוויסות החושי והרגשי?

תהליך הוויסות מתייחס למה שקורה במרווח שבין גירוי מעורר (טריגר) לתגובה ההתנהגותית רגשית
כלומר- איך הילד מגיב לגירוי, באיזה עוצמות, למשך כמה זמן, וכמה זמן עובר עד שהוא חוזר ל”בייס ליין” שלו.. כלומר אוסף את עצמו וממשיך קדימה.

תהליך הוויסות הוא תהליך הוליסטי, המתרחש גם במוח וגם בגוף וכולל היבטים שונים – היבטים כימיים הורמונליים, פרשנות רגשית, תגובות התנהגותיות שונות, שינויים פיסיולוגיים בגוף ותגובות תנועתיות מוטוריות.
חשוב להבין, ילדים לא נולדים עם יכולת ויסות. הם רוכשים אותה לאורך השנים, בתוך הסביבה בה הם גדלים. בשנות הינקות מתפתחת היכולת לוויסות חושי, בגיל הרך נרכשת היכולת לוויסות רגשי, ובשנים הבוגרות הולכות ומתעצבות יכולות הוויסות העצמי.

מה קורה בתהליך הוויסות החושי ורגשי?

כיצד חוסר בוויסות משפיע על העתיד?

קשיים בוויסות החושי והרגשי עלולים ללוות את הילד שלכם לאורך כל חייו, בכל הזירות: באופן בו הוא נע, ביכולת שלו לעשות תהליכי למידה, בדרך בה הוא מייצר קשרים חברתיים, בדרך שבה הוא מנהל את עצמו רגשית ועוד ועוד.

מה צריך כדי לפתח ויסות?

כיצד תוכלו לסייע לילדים
שלכם וויסות?

מיומנויות הוויסות נלמדות בתוך אינטראקציה, בתוך קשר
ובתוך מערכות יחסים.
וממי אנחנו אוהבים ללמוד? מדמויות משמעותיות שאנחנו מעריכים, סומכים עליהם ורוצים בקרבתם.
בקיצור, ניחשתם נכון…אתם ההורים.

 

כדי שילד ילמד ויסות הוא צריך אתכם שתלמדו אותו איך להגיב ואיך להתמודד. שתעזרו לו להבין מהי תגובה מתאימה, ומתי הוא מגיב באופן לא מידתי. שתדעו להכיל אותו כשקשה לו, אך לא תוותרו עליו, ושתלמדו אותו איך בכל זאת אפשר- אבל אחרת.

מי אני?

ואיך אני יכולה
לעזור לכם?

הי, אני טל ואת כל מה שאני יודעת למדתי מילדים.
בשלושה העשורים האחרונים אני מטפלת בילדים ומלווה הורים. אני פוגשת הורים בנקודות משבר, ברגעים שבהם הכאב כבר כבד מנשוא. ברגעים שבהם הם מרגישים שהחלום שלהם, זה שחלמו כשהקימו משפחה- הולך ומתנפץ לנגד עיניהם.
שנים שניסיתי להבין מה המכנה המשותף לכל ההתנהגויות שהילדים מציגים- להתפרצויות הזעם והתסכול, לפרצי האלימות, לבכי המוגבר, לבחירה בהימנעויות, לתלות המוגברת ביחסים. שנים ששאלתי את עצמי האם המקור לקשיים ולהתנהגויות הוא רק אצל הילדים או שיש גם לנו, ההורים חלק מזה?
הרגע שהכל התחבר לי
כשהבנתי שהמכנה המשותף הוא קשיים בוויסות החושי והרגשי- הכל התחבר לי. כי ויסות זה תהליך שקורה בתוך קשר, בתוך אינטראקציה. כלומר אם רוצים שהילד יהיה מווסת, צריך ללמד אותו איך להיות מווסת.
כהורים אנחנו עושים את זה באופן אינסטינקטיבי כשהילד נולד- מזינים אותו כשהוא מראה סימני רעב, מרדימים אותו כשהוא מראה סימני עייפות. בדרך זו אנחנו מייצרים ויסות.
ואז הוא רגוע ופנוי להתפתח. אבל הרי הוא לא אומר לנו שהוא רעב או עייף, אז איך אנחנו יודעים מה הוא צריך?
כי למדנו לקרוא את הסימנים.
וזה בדיוק אותו הדבר כשמדובר בהתנהגויות או היבטים רגשיים.
התפקיד שלכם ההורים הוא ללמוד לקרוא את הסימנים ולתת לילד את מה שהוא צריך. ומה שהוא צריך זה לא בהכרח מה שהוא רוצה.

לכם ההורים יש כוח עצום ביכולת
להשפיע על מערכות הוויסות של הילדים
וכן, אפשר לעשות את זה תוך שמירה
על כבוד, מענה רגשי לצרכים והובלת שינויים.

המסע המקצועי שלי

לעולם הוויסות הרגשי

שנים ארוכות חקרתי ולמדתי את עולם הוויסות החושי והרגשי. חקרתי תוכניות עבודה בארץ ובעולם, מודלים טיפוליים מבוססי מחקר, והתעמקתי בגישות טיפוליות המבוססות על אי אלימות וחמלה (הסמכות החדשה, הורות קשובה, מיינדפולס, ועוד).
המסע הזה הוביל אותי לפתח גישה הערכתית וטיפולית הנקראת “רפואה הוליסטית לילדים”.
מדובר בגישה השאובה מעולמות תוכן שונים- טיפוליים והדרכתיים אליהם נחשפתי במהלך כמעט שלושה עשורים עם אלפי ילדים ומשפחות שליוויתי וטיפלתי בהם לאורך השנים, וכמובן מאתגרי ההורות שלי לשתי בנותיי.

מה עוד כדי לדעת עלי?

אני יזמית ומייסדת טיפל’ה – הקליניקה ההוליסטית לטיפול בתינוקות וילדים.
אני מטפלת בתינוקות וילדים, ומלווה משפחות מעל ל-25 שנים.
הקמתי וניהלתי את המסלול להכשרת מטפלים ב”ספורט טיפולי הוליסטי לתינוקות וילדים” שפעל בשיתוף מכללת רידמן במהלך העשור האחרון, והשנה עבר לקמפוס ברושים.
חיברתי את הספר “תשעה שעורים בהתפתחות התינוק”.
אני מגישה את הפודקאסט “מדברים ילדים”.

כן טל , אני רוצה לבנות גשר לקשר
רשמי אותי לקורס משנה חיים

גשר לקשר

מה זה אומר בכלל?

בעבודה שלי אני מתרגמת.
מתרגמת את מה שהילדים אומרים בשפתם, להורים.
אני עוזרת להורים להבין את מה שהילדים מנסים להגיד דרך ההתנהגויות, ומייצרת גשר, גשר בין השפות. גשר המאפשר לבנות קשר מחדש.
מניסיון, לפעמים זה מוזר להורים. כי מתברר שהילדים דווקא אומרים את מה שהם רוצים. דווקא במאבקים שהם מייצרים, בעימותים, בהסלמות מכוונות ובהתקפי זעם הם אומרים את מה שהם רוצים.

ככל שהם מרגישים לא מובנים, לא נשמעים, לא ברורים,
הם צועקים את הצורך שלהם יותר חזק.. עד שיקשיבו להם.
אלא שככל שהם צועקים יותר חזק, לנו, ההורים, קשה להקשיב.
אז אנחנו נסגרים, נלחצים, מתגוננים, והופכים חסרי אונים,
ומקשיבים בעיקר למה שהמחשבות שלנו אומרות לנו.
והן, בעיקר רוצות להגן עלינו.
וכך, הפער בין השפות הולך וגדל.
כעת, אחרי ליווי של משפחות רבות בתהליכי ויסות- חושיים ורגשיים, ומתוך הבנה שאחד הדברים שהכי חסרים להורים הוא תחושת הביחד, אני מתרגשת להזמין אתכם לקחת חלק בקורס גשר לקשר.

גשר לקשר

מה זה אומר בכלל?

בעבודה שלי אני מתרגמת.
מתרגמת את מה שהילדים אומרים בשפתם, להורים.
אני עוזרת להורים להבין את מה שהילדים מנסים להגיד דרך ההתנהגויות, ומייצרת גשר, גשר בין השפות. גשר המאפשר לבנות קשר מחדש.
מניסיון, לפעמים זה מוזר להורים. כי מתברר שהילדים דווקא אומרים את מה שהם רוצים. דווקא במאבקים שהם מייצרים, בעימותים, בהסלמות מכוונות ובהתקפי זעם הם אומרים את מה שהם רוצים.

ככל שהם מרגישים לא מובנים, לא נשמעים, לא ברורים,
הם צועקים את הצורך שלהם יותר חזק.. עד שיקשיבו להם.
אלא שככל שהם צועקים יותר חזק, לנו, ההורים, קשה להקשיב.
אז אנחנו נסגרים, נלחצים, מתגוננים, והופכים חסרי אונים,
ומקשיבים בעיקר למה שהמחשבות שלנו אומרות לנו.
והן, בעיקר רוצות להגן עלינו.
וכך, הפער בין השפות הולך וגדל.
כעת, אחרי ליווי של משפחות רבות בתהליכי ויסות- חושיים ורגשיים, ומתוך הבנה שאחד הדברים שהכי חסרים להורים הוא תחושת הביחד, אני מתרגשת להזמין אתכם לקחת חלק בקורס גשר לקשר.

לבנות גשר לקשר

למען העתיד, למען המשפחה אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לקורס הורים שישנה לכם את כל מה שחשבתם על קשיים בוויסות החושי והרגשי, ויבנה לכם גשר מחודש לקשר מלא חמלה וביטחון עם הילדים.

ההבטחה שלי אליכם

אחרי הקורס הזה, שום דבר לא יהיה אותו הדבר – לא אתם, לא הילדים,
לא הקשר בינכם.
“העתיד פשוט יראה לגמרי אחרת”

לבנות גשר לקשר

למען העתיד, למען המשפחה אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לקורס הורים שישנה לכם את כל מה שחשבתם על קשיים בוויסות החושי והרגשי, ויבנה לכם גשר מחודש לקשר מלא חמלה וביטחון עם הילדים.

ההבטחה שלי אליכם

אחרי הקורס הזה, שום דבר לא יהיה אותו הדבר – לא אתם, לא הילדים,
לא הקשר בינכם.
“העתיד פשוט יראה לגמרי אחרת”

תגלו שהקשר עם האחים השתפר ושהמריבות היומיומיות התמתנו
באופן משמעותי
תבינו שאתם פועלים ממקום של ערכים ולא ממקום תגובתי
תהיו מאופקים, בעלי השפעה ותשדרו יציבות
תגלו שיש לכם פנאי לזוגיות ושהבית הפך למקום שמח ומלא חיים

כן טל , אני רוצה לבנות גשר לקשר
רשמי אותי לקורס משנה חיים

הדרך לבנות גשר לקשר
באמצעות 5 צעדים

צעד ראשון

ידע- גשר לשפת הילדים

צעד שני

שליטה ואיפוק

צעד שלישי

 חיבור 

צעד רביעי

 עוגני

שגרה

צעד חמישי

 כללים וערכים מוגדרים

חנן בן ארי המהמם שר:

רק תחבקו אחד את השני
אמן שתהיו בריאים תמיד
אמן אמן על הילדים שלי

הדרך לבנות גשר לקשר
באמצעות 5 צעדים

צעד ראשון

ידע- גשר לשפת הילדים

צעד שני

שליטה ואיפוק

צעד שלישי

 חיבור 

צעד רביעי

 עוגני

שגרה

צעד חמישי

 כללים וערכים מוגדרים

חנן בן ארי המהמם שר:

רק תחבקו אחד את השני
אמן שתהיו בריאים תמיד
אמן אמן על הילדים שלי

ידע
אמאלה ואבאלה

מה זה קושי בוויסות??
מה זה לעזאזל ויסות?
שלבי תהליך הוויסות
מהו רגש?
מה קורה לילד שלכם בזמן שהוא יוצא מוויסות?
למה הילד שלכם מתנהג כפי שהוא מתנהג?
מהן “תוכניות פעולה” מבוססות סטרס?
מה הקשר בין ויסות חושי לוויסות רגשי?
סקאלת ויסות- מאדיש לפטיש

צעד ראשון
גשר לשפת הילדים

מה הילד שלכם צריך?
מהי התקשרות בטוחה ואיך היא משפיעה על תהליך הוויסות?
התנאים ליצירת תקשרות בטוחה
מה קורה כשהתנאים לא מתממשים?
שייכות ועצמאות- פרדוקס הצרכים של הילד
8 חוקי ההורות הטבעיים
כלים להתבוננות והבנת סיטואציות

צעד שני
שליטה ואיפוק

הכירו את המוח של הילד שלכם
מה קורה במוח של הילד כשהוא יוצא מוויסות?
שולטים ב”גלאי העשן” במוח
עולים ל”עליית הגג” ויורדים ממנה- כלים לוויסות עצמי
הניתוק בין המוח המרגיש למוח החושב
מחיר ההסלמה ביחסי הורים ילדים

צעד שני
שליטה ואיפוק

איך נראית הסלמה בקשר בין הורים וילדים?
“לוקחים את הקשר בידיים”
איך מונעים הסלמה?
למה חשוב להתאמן באיפוק ושליטה עצמית?
כוח vs. כוחניות
שליטה vs. שתלטנות
מגדילים את ההשפעה על הילדים
רמזור- כלי ויסות עצמי לילד

חיבור רגשי
מלב אל לב

שלוש מערכות הוויסות
יחסי הגומלין בין המערכות וכיצד הם מהוות כלי עבודה עבורנו?
שלבים ביצירת ויסות
חמלה vs. הזדהות
חמלה לעצמי וחמלה לילד
מה מונע ממני לפעול בחמלה אל מול הילד?
תיקוף רגשי מהו?
כלים לפיתוח שיח מתקף
מהי נוכחות הורית מיטיבה?
נוכחות vs. זמינות

עוגני שגרה ושביל
הערכים
מובילים שינוי בבית

גבולות רבותי, גבולות
עוגני שגרה
ההפתעה- לא צריך להציב הרבה גבולות
מה הקשר בין גבולות לוויסות?
איך מציבים גבולות באופן יעיל?
שלבים בהגדרת גבולות
הכרזה, אכיפה, ביצוע
איך מציבים גבולות בחמלה?

כן טל , אני רוצה לבנות גשר לקשר
רשמי אותי לקורס משנה חיים

חכו, מגיעים לכם

בונוסים נוספים!

שיח מרפא ולא מרפה

40 משפטים שיעזרו לכם לבנות גשר ללב של הילד שלכם / 40 משפטים שירפאו את הקשר בינכם לבין הילדים

אומרים ׳לא׳
ונשארים בחיים

תסריטי שיחה שיעזרו לכם להציב גבולות מבלי לאבד את הסנטר שלכם

״חכמת הכפר״

ההרצאה שתלמד אתכם איך לרתום את המשפחה, החברים והמערכת החינוכית לשיתוף פעולה והגברת תחושת השייכות של הילד.

למי הקורס הזה
מתאים?

למי הקורס הזה
לא מתאים?

למי הקורס הזה
מתאים?

למי הקורס הזה
לא מתאים?

המסע החוויתי
לבניית גשר
לילדים שלכם
מתחיל
ממש עכשיו

אנחנו יוצאים למסע חוויתי משותף בו נלמד ונכיר את הכוחות הטמונים בנו להוביל שינויים במשפחה.
נבין לעומק את שפת הילדים ונטפח שפה חדשה, שתהווה גשר לבניית הקשר מחדש.
נבחן את הערכים המובילים שלנו ואת הצרכים שלנו, נבין האם דפוסי הפעולה בהם אנו נוקטים כיום מממשים אותם או שאולי להפך.
נבין לעומק מהם הצרכים של הילדים שלנו, למה הם זקוקים מאיתנו ואיך נוכל להעניק להם את מה שהם זקוקים לו באופן המעודד שיתוף פעולה והרתמות.
נבחר באופן מודע בדרכי פעולה המיטיבות עם צרכי הילד, מבלי להיסחף למאבקי כוח ומתוך עמדה ברורה של צמצום ההסלמה.
נחזק את כוחנו הפנימי להתמודד עם אתגרים, נלמד לעמוד יציבים מול קשיים ונעצים בתוכנו ובתוך ילדנו את הידיעה שהם יכולים לסמוך עלינו.

אני תמיד מתרגשת כשאני שומעת את זהבה בן שרה,
אין מסר יותר מדוייק מזה:

כי אין בעולם אהבה
כמו אהבה של אמא
ואין בעולם דאגה
כמו דאגה של אמא
ואין בעולם מי שיאהב אותך
כמו אמא
רק אמא שלך…

מה אומרים
ההורים שבחרו לקחת אחריות
וחזרו לחיות

הייתי בהרבה הדרכות הורים ופסיכולוגים והרצאות שונות אבל
איתך זה היה שונה!

ממש הצלחתי להוביל שינוי ולעשות תהליך עם הילדים וזה השפיע פלאים על כל ההתנהלות בבית
הקשר שלי עם הבן שלי פשוט נפלא, זכיתי מחדש בילד שלי את פשוט הצלת אותי מהכאוס שהייתי בו
בזכותך הבן שלי למד לשלוט בכעס גם בבית וגם בבית ספר הבן שלי רואה מולו דמות חזקה יותר של אמא, מעריך אותי יותר ומכבד
הליווי שלך אותי ישירות, ובתוך כך את ילדי, מרגיש כמו אי של ביטחון בתוך ים סוער
אני רוצה לומר לך תודה ענקית ולפרגן! מגיע לך בגדול! עשיתי אצלך את הקורס ולראשונה שאני מצליחה לייצר שינוי בבית.
זה היה תהליך שהתחיל בעבודה על עצמי בכלים הפרקטיים שלימדת אותי, ומשבוע לשבוע ראיתי את השינוי שאני עושה על עצמי ומעבירה אותו בבית עם הילדים.

מה אומרים
ההורים שבחרו לקחת אחריות
וחזרו לחיות

הייתי בהרבה הדרכות הורים ופסיכולוגים והרצאות שונות אבל
איתך זה היה שונה!

ממש הצלחתי להוביל שינוי ולעשות תהליך עם הילדים וזה השפיע פלאים על כל ההתנהלות בבית
הקשר שלי עם הבן שלי פשוט נפלא, זכיתי מחדש בילד שלי את פשוט הצלת אותי מהכאוס שהייתי בו
בזכותך הבן שלי למד לשלוט בכעס גם בבית וגם בבית ספר הבן שלי רואה מולו דמות חזקה יותר של אמא, מעריך אותי יותר ומכבד
הליווי שלך אותי ישירות, ובתוך כך את ילדי, מרגיש כמו אי של ביטחון בתוך ים סוער
אני רוצה לומר לך תודה ענקית ולפרגן! מגיע לך בגדול! עשיתי אצלך את הקורס ולראשונה שאני מצליחה לייצר שינוי בבית.
זה היה תהליך שהתחיל בעבודה על עצמי בכלים הפרקטיים שלימדת אותי, ומשבוע לשבוע ראיתי את השינוי שאני עושה על עצמי ומעבירה אותו בבית עם הילדים.

ש

למה ללמוד בקורס ולא באופן פרטני?

ת

כדי להרגיש שאתם לא לבד. זכרו, לבד זה בודד, וביחד זה כוח שניתן לצמוח ממנו.

ש

למה בזום ולא באופן פרונטלי?

ת

כדי שתוכלו להצטרף מכל מקום ולא תאלצו לוותר על אף מפגש.

ש

האם תהיה הקלטה? 

ת

כן, השעורים יוקלטו ותוכלו לצפות בהם במשך חודשיים ממועד סיום הקורס.

ש

למה חשוב לבוא בזוג? 

ת

כי חשוב שתציבו חזית אחידה מול הילד. זה מה שייתן לו תחושת ביטחון.

ש

ומה אם אני ובעלי חושבים אחרת?

ת

אין עם זה בעיה בכלל. הילד שלכם יכול ליהנות מהפלורליזם של הדעות והיכולות. מה שחשוב הוא שבהתמודדות עם התנהגויות מפריעות תגיבו באופן זהה.

ומה אם זה לא יעבוד? אם תעשו את העבודה זה יעבוד. אין שום אפשרות אחרת

ש

 ומה עם הילד לא ישתף פעולה?

ת

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהילד לא ישתף פעולה. הכלים שאנחנו לומדים הם כלים שמתמקדים בכם, ובאמצעות השינוי בדרכי התגובה שלכם תוכלו לגייס את הילד לשיתוף פעולה.

ש

כבר עשיתי מלא קורסים והדרכות, במה הקורס הזה שונה?

ת

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהילד לא ישתף פעולה. הכלים שאנחנו לומדים הם כלים שמתמקדים בכם, ובאמצעות השינוי בדרכי התגובה שלכם תוכלו לגייס את הילד לשיתוף פעולה.

ש

האם 6 מפגשים מספיקים? 

ת

הם בהחלט מספיקים כדי ללמוד את חמש הצעדים לעומק. אח”כ זה תרגול, תרגול, תרגול.

ש

ומה אם הצד השני לא מוכן לשתף פעולה? 

ת

אין בעיה. שינויים ניתן לעשות גם לבד. גם כשאין בן/בת זוג וגם ללא שיתוף פעולה.

ש

ומה אם אנחנו גרושים? 

ת

אין בעיה, כל אחד מכם יקבל גישה נפרדת להשתתפות וצפייה בקורס. ומה אם הילד מתנהג בכל בית באופן אחר? ת. זה מאד שכיח ונבין בקורס למה זה קורה. ועדיין ישנן התנהגויות משותפות אותן נאתר וניתן להן מענה.

ש

האם הקורס ייתן מענה לכל הילדים בבית? 

ת

הקורס מקנה כלים להתמודדות עם קשיים בוויסות החושי והרגשי. אם האחים מתמודדים עם קשיים דומים אז בהחלט כן. ההמלצה שלי היא לעשות תהליך ממוקד עם ילד אחד ולהתוות שינויים כלליים בבית שיטיבו עם כולם.

ש

האם זה במקום טיפול בילד עצמו?

ת

לא. חשוב להציע לילד מענה לצרכים שעולים. עם זאת, ההשפעה של טיפול בילד בלבד היא חלקית ביותר, ולפעמים אפילו לא מתאפשרת כי הילד לא מוכן לשתף פעולה. עם זאת, הכלים שתקבלו הם עוקפי שיתוף פעולה ואינם תלויים בילד. בנוסף, על פי כל המחקרים נמצא שהשפעת ההורים גדולה יותר מכל טיפול אחר בילד. ההמלצה שלי היא לשלב בין הדברים במידת האפשר, ובמידה ולא אפשרי- לבחור בהדרכה להורים.

ש

לאיזה גילאים מיועד הקורס? 

ת

הכלים מותאמים לכל הגילאים. גם לילדים בוגרים. עם זאת ההמלצה היא למענה ממוקד לערך עד גיל 10 שנים. 

ש

למה חשוב להבין לעומק מהם קשיים בוויסות? 

ת

ההבנה היא הבסיס ממנו אנחנו גוזרים את הפעולות שלנו. מבלי להבין מה הילד חווה, לא נוכל לפעול מתוך חמלה ורגישות.

ש

ומה אם מפספסים מפגש? 

ת

זו אחת הסיבות לכך שהמפגשים מוקלטים. חשוב שתצפו כי הקורס נבנה נדבך על נדבך ויש חשיבות לרצף ולסדר של הפעולות.

ש

למה ללמוד בקורס ולא באופן פרטני?

ת

כדי להרגיש שאתם לא לבד. זכרו, לבד זה בודד, וביחד זה כוח שניתן לצמוח ממנו.

ש

למה בזום ולא באופן פרונטלי?

ת

כדי שתוכלו להצטרף מכל מקום ולא תאלצו לוותר על אף מפגש.

ש

האם תהיה הקלטה? 

ת

כן, השעורים יוקלטו ותוכלו לצפות בהם במשך חודשיים ממועד סיום הקורס.

ש

למה חשוב לבוא בזוג? 

ת

כי חשוב שתציבו חזית אחידה מול הילד. זה מה שייתן לו תחושת ביטחון.

ש

ומה אם אני ובעלי חושבים אחרת?

ת

אין עם זה בעיה בכלל. הילד שלכם יכול ליהנות מהפלורליזם של הדעות והיכולות. מה שחשוב הוא שבהתמודדות עם התנהגויות מפריעות תגיבו באופן זהה.

ומה אם זה לא יעבוד? אם תעשו את העבודה זה יעבוד. אין שום אפשרות אחרת

ש

 ומה עם הילד לא ישתף פעולה?

ת

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהילד לא ישתף פעולה. הכלים שאנחנו לומדים הם כלים שמתמקדים בכם, ובאמצעות השינוי בדרכי התגובה שלכם תוכלו לגייס את הילד לשיתוף פעולה.

ש

כבר עשיתי מלא קורסים והדרכות, במה הקורס הזה שונה?

ת

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהילד לא ישתף פעולה. הכלים שאנחנו לומדים הם כלים שמתמקדים בכם, ובאמצעות השינוי בדרכי התגובה שלכם תוכלו לגייס את הילד לשיתוף פעולה.

ש

האם 6 מפגשים מספיקים? 

ת

הם בהחלט מספיקים כדי ללמוד את חמש הצעדים לעומק. אח”כ זה תרגול, תרגול, תרגול.

ש

ומה אם הצד השני לא מוכן לשתף פעולה? 

ת

אין בעיה. שינויים ניתן לעשות גם לבד. גם כשאין בן/בת זוג וגם ללא שיתוף פעולה.

ש

ומה אם אנחנו גרושים? 

ת

אין בעיה, כל אחד מכם יקבל גישה נפרדת להשתתפות וצפייה בקורס. ומה אם הילד מתנהג בכל בית באופן אחר? ת. זה מאד שכיח ונבין בקורס למה זה קורה. ועדיין ישנן התנהגויות משותפות אותן נאתר וניתן להן מענה.

ש

האם הקורס ייתן מענה לכל הילדים בבית? 

ת

הקורס מקנה כלים להתמודדות עם קשיים בוויסות החושי והרגשי. אם האחים מתמודדים עם קשיים דומים אז בהחלט כן. ההמלצה שלי היא לעשות תהליך ממוקד עם ילד אחד ולהתוות שינויים כלליים בבית שיטיבו עם כולם.

ש

האם זה במקום טיפול בילד עצמו?

ת

לא. חשוב להציע לילד מענה לצרכים שעולים. עם זאת, ההשפעה של טיפול בילד בלבד היא חלקית ביותר, ולפעמים אפילו לא מתאפשרת כי הילד לא מוכן לשתף פעולה. עם זאת, הכלים שתקבלו הם עוקפי שיתוף פעולה ואינם תלויים בילד. בנוסף, על פי כל המחקרים נמצא שהשפעת ההורים גדולה יותר מכל טיפול אחר בילד. ההמלצה שלי היא לשלב בין הדברים במידת האפשר, ובמידה ולא אפשרי- לבחור בהדרכה להורים.

ש

לאיזה גילאים מיועד הקורס? 

ת

הכלים מותאמים לכל הגילאים. גם לילדים בוגרים. עם זאת ההמלצה היא למענה ממוקד לערך עד גיל 10 שנים. 

ש

למה חשוב להבין לעומק מהם קשיים בוויסות? 

ת

ההבנה היא הבסיס ממנו אנחנו גוזרים את הפעולות שלנו. מבלי להבין מה הילד חווה, לא נוכל לפעול מתוך חמלה ורגישות.

ש

ומה אם מפספסים מפגש? 

ת

זו אחת הסיבות לכך שהמפגשים מוקלטים. חשוב שתצפו כי הקורס נבנה נדבך על נדבך ויש חשיבות לרצף ולסדר של הפעולות.

וזה הזמן שלך לזרוח ולדעת
ולגעת בהכול
לטרוף את העולם
אל תפחד ליפול

ילד שלי
הכול מחכה רק לך

הצטרפו למסע שלי, המסע של הורים רבים.
רבים המאמינים כי יש לנו חובה חברתית, ערכית ומוסרית להציע לילדים שלנו את כל מה שהם זקוקים להם לטובת ההתפתחות והגדילה כבר מגיל הלידה.
זהו מסע של רבים המאמינים כי יש מקום לדעות, לגישות, לתפיסות ובלבד שהמטרה שלהם היא להיטיב ולקדם.
אני מזמינה אתכם באהבה להיות חלק מהמסע של כולנו. המסע למען עתיד החברה שלנו.

וזה הזמן שלך לזרוח ולדעת
ולגעת בהכול
לטרוף את העולם
אל תפחד ליפול

ילד שלי
הכול מחכה רק לך

הצטרפו למסע שלי, המסע של הורים רבים.
רבים המאמינים כי יש לנו חובה חברתית, ערכית ומוסרית להציע לילדים שלנו את כל מה שהם זקוקים להם לטובת ההתפתחות והגדילה כבר מגיל הלידה.
זהו מסע של רבים המאמינים כי יש מקום לדעות, לגישות, לתפיסות ובלבד שהמטרה שלהם היא להיטיב ולקדם.
אני מזמינה אתכם באהבה להיות חלק מהמסע של כולנו. המסע למען עתיד החברה שלנו.

כן טל , אני רוצה לבנות גשר לקשר
רשמי אותי לקורס משנה חיים

דילוג לתוכן